social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

سه‌شنبه1401/8/17

14:00:5

120

شركت همكاران حوزه روابط عمومي استاندارد چهارمحال و بختياري در نشست رسانه انقلاب، چالش ها و اميدها

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان چهارمحال و بختیاری، همکاران حوزه روابط عمومی این اداره کل در نشست رسانه انقلاب، چالش ها و امیدها که به همت شورای روابط عمومی های استان و روابط عمومی استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شده بود شرکت کردند.
محسن حسین‌میرزایی رئیس شورای اطلاع رسانی استان و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در این همایش گفت: ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم از سیاست‌های دشمن است از همین رو رسانه‌ها با امیدآفرینی می‌توانند این نقشه‌ها را خنثی کنند. 
وی در کارگاه «رسانه انقلاب، چالش‌ها و امیدها» که در فرهنگسرای ارشاد شهرکرد برگزار شد، اظهار داشت: بی‌تردید نقش رسانه‌ها و فعالان این عرصه در کشور بسیار تاثیرگذار است و رسانه‌ها وظیفه دارند علاوه‌بر رسالت اصلی خود نسبت به ایجاد امید و نشاط در جامعه نیز اقدام کنند. 
حسین میرزایی افزود: برای رسانه‌ها سه وظیفه اصلی نقد و نظارت، اطلاع‌رسانی صادقانه و شفاف و طرح تبادل آرا و افکار در نظر گرفته شده است اما در نظامی که کارهای مثبت در آن زیاد به چشم می‌خورد باید با برجسته کردن این نقاط، در راستای امیدآفرینی اهتمام جدی به کار گرفت. 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارچهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در طول ۴۳ سال از عمر انقلاب اسلامی و از جمله در دولت مردمی سیزدهم، کارهای جهادی و مهمی در استان شکل گرفته که برای نمونه می‌توان به طرح آبرسانی به شهرکرد در مرداد امسال اشاره کرد که یک عملیات ۶ ماهه در طول ۶ روز اجرا شد. 
رئیس شورای اطلاع رسانی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۰ کارگاه عمرانی در استان فعال شده است، اظهار داشت: در دولت سیزدهم استان به یک کارگاه بزرگ کار و فعالیت تبدیل شده است و در حال حاضر طرح‌های بی‌شماری در حوزه آبرسانی، جاده‌سازی، احداث مسکن و دیگر حوزه‌ها در حال اجراست. وی، همراهی مردم در اجرای برنامه‌ها را از امور ضروری دانست و گفت: مردم از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در اجرا و پیشبرد امور نقش بسیار مهمی برعهده داشتند. 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، مردمی بودن را از مهمترین ویژگی‌های دولت سیزدهم برشمرد و افزود: اعتقاد این دولت بر این است که مدیری می‌تواند موفق عمل کند که مشکلات را در میدان و از نزدیک پیگیری کند. حسین‌میرزایی تقویت وحدت و همدلی را از دیگر وظایف رسانه‌ها برشمرد و گفت: اگر خواهان رشد و پیشرفت هستیم باید به سمت وحدت، همدلی، وفاق و برادری حرکت کنیم و
این موضوع به یک فرهنگ عمومی در سطح جامعه تبدیل شود. وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها وظیفه دارند روشنگری کنند و در تقویت وحدت و همدلی بین مردم تلاش نمایند  
در ادامه این نشست حسین شمسیان‌ در کارگاه "رسانه انقلاب، چالش‌ها و امیدها ‌" با بیان اینکه اغتشاشات اخیر کشور با آنچه در سال ۹۸ و ۸۸ رخ داده بود، متفاوت است، اظهار داشت: در جریانات اخیر کشور، اتفاقات به صورت حساب شده و حرفه‌ای از سوی دشمن دنبال شد. 
سخنران این نشست تبیینی گفت: اینکه سخنگوی دولت در برخی دانشگاه‌ها حضور پیدا کرد و با دانشجویان به گفت‌وگو پرداخت و یا اینکه در استان چهارمحال و بختیاری معاون سیاسی، امنیتی استاندار در جمع این افراد قرار می‌گیرد الگوی خوبی برای دیگر مسوولان است چرا که هرچقدر مسوولان در دل مردم بیشتر حضور پیدا کنند چالش‌ها کمتر می‌شود. شمسیان‌ جهاد تبیین را از مهمترین راهکارهای دفع فتنه دشمنان نظام دانست و گفت: در میدان جهاد تبیین و روشنگری دچار یک عقب‌ماندگی جدی هستیم و همین موضوع سبب شده تا دشمن در عرصه فضای مجازی بتواند اهداف خود را پیش ببرد و این باور را به مردم القا کند که ایران دیگر درست نمی‌شود و هرجای دنیا بهتر از ایران است.وی خاطرنشان کرد: عملیات فکری کردن در جامعه تاثیرگذارتر از جنگنظامی است و افرادی که رسانه در اختیار دارند می‌توانند در این مسیر اقدامات بیشتری انجام دهند. وی در پایان خاطرنشان کرد: باید کاری کرد که توجه افکار عمومی به انقلاب معطوف شود و دل‌ها را به انقلاب اسلامی گرم کنیم.