در اداره کل استاندارد چهارمحال و بختیاری برگزار شد:

دومین جلسه شورای استاندارد استان در سالجاری

بنا بر گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان چهارمحال و بختیاری، دومین جلسه شورای استاندارد استان در سال 1402 چهارمحال و بختیاری با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و کلیه اعضاء در محل سالن شهید مردانی استانداری برگزار شد.
مهدی پژوهش مدیر کل استاندارد استان ضمن اعلام این خبر افزود: در طول 11 ماهه نخست سال 1402، تعداد 5203 مورد بازرسی از مراکز عرضه و نیز تعداد 987 مورد نمونه برداری و آزمون از سطح بازار صورت پذیرفته است.
پژوهش در ادامه ضمن اشاره به 95 فقره صدور و تمدید پروانه کاربرد علامت استاندارد اظهار داشت: در طول 11 ماهه نخست سالجاری، تعداد 1069 آزمون نازل جایگاه‌های عرضه سوخت مایع و نیز 217 مورد آزمون باسکول‌های جاده ای انجام شده است.
مدیر کل استاندارد چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: با توجه به مصوبه جلسه قبلی شورای استاندارد و تاکید بر استاندارد سازی تجهیزات تفریحی مشمول مقررات استاندارد اجباری، تعداد 451 مورد بازرسی از تجهیزات شهربازی و زمین‌های بازی در طول 11 ماهه سال 1402 صورت پذیرفته است.
پژوهش در خاتمه یادآور شد: در دومین نشست شورای استاندارد استان بر اجرای بازرسی طرح عیدانه که از 15 اسفند سال 1402 آغاز و تا 15 فروردین سال 1403 ادامه دارد و طرح کنترل بازار کالاهای تولید داخل ویژه ماه مبارک رمضان و نیز تعیین تکلیف زمین تخصیص یافته جهت آزمایشگاه مرجع این اداره کل تاکید شد.

 

سایر تصاویر: