social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

پنجشنبه1403/1/9

12:36:0

62

پیام تسلیت مدیر کل استاندارد استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت فرا رسیدن شبهای قدر

بسم الله النور
در آستانه نوزدهمین روز ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر، سالروز ضربت خوردن و شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و تمامی دوستداران و محبان حضرتش تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.
سحرگاه محزونی که خورشید فروزان حیات برترین مظهر شجاعت، زهد، علم و عدالت، در افق نوزدهم رمضان در آسمان شهر کوفه به خون نشست و فریاد فزت و رب الکعبه مهربان ترین حامی یتیمان در آسمان طنین‌ انداز شد تا همه ساله لیالی قدر یادآور اراده الهی، بر مانایی و جاودانگی انسان وارسته ای باشد که با گذشت قرن‌ها همچنان، کردار و گفتارش، چراغ راه مردان خدا و حق جویان و یکتا پرستان جهان است.
اینک که در شب‌های پر برکت قدر بار دیگر توفیق عبادت و بندگی و بهره‌گیری از معنویات خوان گسترده الهی نصیب همه بندگان شده، با یاد مولود کعبه، زیر باران رحمت «لیله القدر» می‌ایستیم تا جان‌هایمان تطهیر شده و سعادت حرکت خالصانه در مسیر قرب الهی تقدیر مان شود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت مولی الموحدین حضرت علی ابن ابیطالب (ع)، توفیق بهره مندی از عنایات و الطاف ویژه حضرت حق در شب‌های قدر را برای تمامی هموطنان، به خصوص همکارانم در مجموعه استاندارد را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

 
مهدی پژوهش
مدیر کل استاندارد استان چهارمحال و بختیاری